Perutusan YDP


Assalamualaikum w.b.r dan salam sejahtera kepada semua pengunjung yang melayari Portal MPKj.

Dikesempatan ini saya mengucapkan Selamat Tahun Baru 2015 kepada semua warga MPKj. Menjelang Tahun 2015 ini, MPKj berazam untuk terus komited dalam meningkatkan perkhidmatan pengurusan perbandaran kepada semua pelanggan dan penduduk kearah mewujudkan sebuah perbandaran yang Selesa, Selamat, Maju dan Aktif.

Seiring dengan kepesatan Teknologi Maklumat dan Komunikasi (I.C.T), portal ini adalah wadah yang terbaik untuk para pengunjung dan pelanggan MPKj mendapatkan maklumat tentang perkhidmatan yang ditawarkan serta menyampaikan maklumbalas positif ke arah meningkatkan lagi sistem penyampaian perkhidmatan MPKj. Sempena Tahun 2015 ini, saya menyeru semua warga kerja MPKj dan seluruh penduduk MPKj untuk meningkatkan jalinan kerjasama yang lebih erat ke arah menjadikan perbandaran kita lebih bersih, selesa dan maju.

Terima kasih atas sokongan anda dan selamat melayari Portal MPKj.



Y.BRS TUAN MOHD SAYUTHI BIN BAKAR SMS.
YANG DIPERTUA MAJLIS PERBANDARAN KAJANG

Promotion

smilesmilesmile smile smile smile smile smile smile

Friday, April 5, 2013

Permohonan Geran Persatuan Penduduk

Untuk makluman, setiap Persatuan Penduduk boleh memohon geran persatuan penduduk yang berdaftar dengan Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia (JPPM). Pemberian geran ini adalah di bawah inisiatif mewujudkan kejiranan yang selamat dan harmoni serta menyokong peranan Persatuan Penduduk mewujudkan aktiviti rondaan di kawasan kejiranan.
Sehubungan dengan itu, Persatuan Penduduk boleh memohon melalui Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Negeri Selangor di alamat berikut : -

Pengarah
Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Negeri Selangor
Kementerian Dalam Negeri
Tingkat 18, Wisma MBSA
Persiaran Perbandaran
40675 Shah Alam  Selangor Darul Ehsan

Tel : 03-5510 6427 / 03-5510 6479

Sila layari laman sesawang www.ros.gov.my untuk keterangan lanjut. Permohonan akan ditutup pada 30 Jun 2013.

No comments:

Post a Comment