Perutusan YDP


Assalamualaikum w.b.r dan salam sejahtera kepada semua pengunjung yang melayari Portal MPKj.

Dikesempatan ini saya mengucapkan Selamat Tahun Baru 2015 kepada semua warga MPKj. Menjelang Tahun 2015 ini, MPKj berazam untuk terus komited dalam meningkatkan perkhidmatan pengurusan perbandaran kepada semua pelanggan dan penduduk kearah mewujudkan sebuah perbandaran yang Selesa, Selamat, Maju dan Aktif.

Seiring dengan kepesatan Teknologi Maklumat dan Komunikasi (I.C.T), portal ini adalah wadah yang terbaik untuk para pengunjung dan pelanggan MPKj mendapatkan maklumat tentang perkhidmatan yang ditawarkan serta menyampaikan maklumbalas positif ke arah meningkatkan lagi sistem penyampaian perkhidmatan MPKj. Sempena Tahun 2015 ini, saya menyeru semua warga kerja MPKj dan seluruh penduduk MPKj untuk meningkatkan jalinan kerjasama yang lebih erat ke arah menjadikan perbandaran kita lebih bersih, selesa dan maju.

Terima kasih atas sokongan anda dan selamat melayari Portal MPKj.



Y.BRS TUAN MOHD SAYUTHI BIN BAKAR SMS.
YANG DIPERTUA MAJLIS PERBANDARAN KAJANG

Promotion

smilesmilesmile smile smile smile smile smile smile

Friday, April 23, 2010

Senamrobik Poco-poco



11hb April – Amalkan Gaya Hidup Sihat, itulah mesej yang hendak disampaikan melalui Program Senamrobik Poco-Poco yang dianjurkan oleh Jabatan Khidmat Kemasyarakatan, Majlis Perbandaran Kajang di Taman Tasik Cempaka, Bandar Baru Bangi.

Seramai 300 orang peserta yang terdiri daripada Ibu Tunggal, penerima bantuan Program Pembasmian Kemiskianan Bandar(PPKB), warga MPKj dan juga penduduk-penduduk Bandar Baru Bangi telah hadir bagi memeriahkan program tersebut. Program senamrobik poco-poco ini diketuai oleh Encik Abdul Rahman bin Ali.

Syabas warga MPKj kerana merealisasikan hasrat kerajaan untuk mewujudkan masyarakat yang sihat melalui amalan gaya hidup yang sihat. Adalah diharapkan program-program sebegini diadakan secara tetap setiap bulan bagi mewujudkan masyarakat yang aktif dan sihat.


Sumber :
Bahagian Komuniti, Jabatan Khidmat Kemasyarakatan, MPKj.


No comments:

Post a Comment