Perutusan YDP


Assalamualaikum w.b.r dan salam sejahtera kepada semua pengunjung yang melayari Portal MPKj.

Dikesempatan ini saya mengucapkan Selamat Tahun Baru 2015 kepada semua warga MPKj. Menjelang Tahun 2015 ini, MPKj berazam untuk terus komited dalam meningkatkan perkhidmatan pengurusan perbandaran kepada semua pelanggan dan penduduk kearah mewujudkan sebuah perbandaran yang Selesa, Selamat, Maju dan Aktif.

Seiring dengan kepesatan Teknologi Maklumat dan Komunikasi (I.C.T), portal ini adalah wadah yang terbaik untuk para pengunjung dan pelanggan MPKj mendapatkan maklumat tentang perkhidmatan yang ditawarkan serta menyampaikan maklumbalas positif ke arah meningkatkan lagi sistem penyampaian perkhidmatan MPKj. Sempena Tahun 2015 ini, saya menyeru semua warga kerja MPKj dan seluruh penduduk MPKj untuk meningkatkan jalinan kerjasama yang lebih erat ke arah menjadikan perbandaran kita lebih bersih, selesa dan maju.

Terima kasih atas sokongan anda dan selamat melayari Portal MPKj.



Y.BRS TUAN MOHD SAYUTHI BIN BAKAR SMS.
YANG DIPERTUA MAJLIS PERBANDARAN KAJANG

Promotion

smilesmilesmile smile smile smile smile smile smile

Thursday, August 7, 2014

Pertandingan Kejiranan Terbaik MPP MPKj 2014

Berikut maklumat Pertandingan Kejiranan Terbaik MPP MPKj 2014 :
  1. Pertandingan ini terbuka kepada semua taman-taman perumahan yang berada di bawah pentadbiran Majlis Perbandaran Kajang(MPKj).
  2. Setiap taman hendaklah mengemukakan permohonan melalui pengerusi Majlis Perwakilan Penduduk zon masing-masing.
  3. Terdapat 2 kategori dipertandingkan iaitu Perumahan Teres dan Perumahan Bertingkat serta minimum 30 unit rumah bagi setiap penyertaan.
  4. Setiap kategori akan diperuntukkan sebanyak RM15000 wang tunai iaitu merangkumi tempat pertama RM5000, tempat kedua RM4000, tempat ketiga RM3000, tempat keempat RM2000 dan tempat kelima RM1000.
  5. Setiap persatuan perlulah mempunyai akaun persatuan untuk memudahkan penyaluran hadiah wang tunai kepada pemenang.
  6. Pemenang tempat pertama pertandingan kejiranan terbaik MPP MPKj 2013 bagi Kategori Teres dan Bertingkat tidak boleh menyertai pertandingan pada tahun ini bagi memberi peluang kepada kejiranan yang lain.
  7. Penyertaan yang lengkap hendaklah dikemukakan kepada MPKj sebelum atau pada 22 Ogos 2014. Penilaian ke atas taman akan dibuat sepanjang bulan September 2014.
  8. Keputusan juri adalah muktamad.
  9. Untuk muat turun borang penyertaan sila klik link di bawah.

No comments:

Post a Comment